Het aftellen is begonnen!

27 februari 2018

Wie had dat ooit kunnen denken dat wij van een all-inclusive vakantie boekavontuur zomaar op het Chinees Visum centrum in de Den Haag terecht kwamen.. en vandaag over precies 2 maanden in Beijing zullen landen.

Maar het is een feit, op de eerste vakantiedag van het voorjaar, terwijl iedereen onderweg is naar de sneeuw, zijn wij op weg naar het visum bureau in Den Haag. Alles keurig ingevuld alles bij ons en verwachtingsvol de lift in. Gelukkig begon ons avontuur daar al... er waren een aantal wijzigingen in de aanvraagprocedure die wij nog moesten aanvullen dus terug naar huis en aan de slag. We hebben nu alles en gaan overmorgen naar het Visum bureau.

Thuis is de voorpret al begonnen natuurlijk, rugzakken uitzoeken en de nodige spullen verzamelen, ja het hoort er allemaal bij. De reisgids van Beijing downloaden en virtueel alvast op zoek naar interessante plekken, metrolijnen bekijken en hotels boeken.

Beetje authentiek, beetje bikkelen en beetje luxe we hebben een mooie selectie gemaakt voor onze reis, lang leve de site waar je lekker kan boeken zonder alvast alles te moeten regelen.

Er staan data vast maar wat er verder gaat gebeuren ach dat zien we wel, het is per slot van rekening China, zo veel te zien zo veel te doen. Maar dat het gaat gebeuren is zeker.
中國我們來了! China wij komen eraan!

1. Jelle:
    3 maart 2018
    Ik ken geen Chinees, dus effe in het Nederlands : veel plezier en vergeet de reispilletjes niet.