Rugzakken......

18 april 2018

We gaan nu bijna...

Ik ( Nicole) heb al zeker vier weken een krat staan waar ik, zoals altijd als ik op reis ga, dingen in gooi. Die handige stekker, kwam m toch tegen op zolder, van die waterdichte zakjes voor van alles en nog wat, zaklamp waar je geen batterijen voor nodig hebt..ach ik kan het zo gek niet opnoemen. Ik ben van het "ruim-van-te-voren" voorbereiden. Hans daarentegen is heel relaxed, heeft het in zijn hoofd op een rijtje en pakt na het weekend wel wat hij nodig heeft.

Maar vanavond hebben we rugzakken gepast, we hebben een ruime keuze rugzakken tot onze beschikking van familie en hebben er net twee mooie uitgezocht. Als jullie bovenstaande hebben gelezen, begrijpen jullie wel dat ik dit graag al 3 weken geleden had willen doen.... en voor Hans is het wel erg vroeg. We hebben op zolder een beetje rondgelopen met de rugzak op, beetje oefenen en beseffen ons wel dat we nu echt bijna gaan (morgen over een week zitten we in het vliegtuig).

Vanaf vandaag ga ik stapeltjes maken .... en Hans.......... ach we hebben nog een week toch? Eerst gaat hij zondag naar de bekerfinale van Feijenoord.....

heb ik lekker tijd om alvast te gaan pakken

1. Ilona:
    20 april 2018
    Heel veel plezier op jullie trip. Ik zal duimen voor Feijenoord en hoop dat alles in je rugzak past Nicole.Have a safe flight.
    liefs ilona
  2. Ma Bunschoten:
    22 april 2018
    Bedankt voor je hulp zo zie je maar je bent nooit te oud om te leren.Hans een fijne wedstrijd en ik wens jullie beiden een heel mooie en geweldige vakantie.Geniet er van jullie verdienen het.Liefs Ma B.